Publicitate

22 noiembrie 2022

5 ani de blogging filatelic

Astăzi se împlinesc 5 ani de când am realizat prima postare pe acest blog filatelic. Mi-am propus atunci să ofer publicului cititor un magazin (în sensul de revistă, publicație electronică) prin care să promovez filatelia sub cele mai diverse forme. Am ales sloganul „filatelie pentru toți” deoarece am considerat că până și viața de zi cu zi poate fi promovată prin marca poștală. În cei 5 ani v-am oferit de la prezentarea de noi emisiuni filatelice, expoziții sau evenimente filatelice, până la (micro)studii filatelice sau (re)descoperirea lumii din jurul nostru și prin intermediul mărcii poștale. Nu au lipsit nici analizele sau editorialele pe marginea problemelor care ne-au încojurat în acești ani. La ceas aniversar am machetat un plic ocazional cu prima noastră postare în mediul virtual. Vă mulțumesc că ați fost alături de noi în acest interval și vă promit și pe viitor articole, știri și informații la fel de interesante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Publicitate

Persoane interesate