Obiectiv, nu este ușor de reprezentat grafic un sfert de secol atins de intrarea în viagoarea a legii pentru protecția datelor cu caracter personal din Italia. Acest lucru poate fi observat și din macheta timbrului pus în circulație pe data de 14 septembrie 2022 care propune logo-ul definit pentru punctul de jumătate, la care se adaugă stilizarea grafică a „Omul de Vitruvian” al lui Leonardo da Vinci care în mod ideal este transformat în date digitale.
Autoadeziv, cu dimensiunea de 30 x 40 mm, are valoarea nominală „B” (1,20 euro), este util pentru trimiterea unei cărți poștale sau a unei scrisori obișnuite în greutate de până în douăzeci de grame în Italia. Tirajul este de 300.000 de exemplare paginate în coli de 45 de timbre. Anularea FDC-ului s-a realizat în spațiul de filatelie din Roma, situat în Piazza San Silvestro, nr. 20. Grafica ștampilei „prima zi” reproduce imaginea mărcii poștale.
Publicitate
26 octombrie 2022
GDPR-ul și filatelia
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu