Publicitate

29 august 2022

Doamna iubirii, frumuseții și a apei

A trecut ceva vreme de când v-am prezentat o emisiune EUROPA 2022 - „Povești și Mituri” și am cam rămas dator cu câteva apariții (promit ca în zilele următoare să mă achit și de celelalte restanțe).
Mă voi întoarce astăzi puțin în timp și am să vă prezint propunerea Armeniei. Lansată pe 27 mai 2022, este vorba despre un timbru cu valoarea nominală de 350 de drame, machetată de către Indigo Branding.
Marca poștală o înfățișează pe zeița Astghik: conform tradiției locale reprezintă doamna iubirii, frumuseții și apei. Avea un farmec extraordinar și în fiecare noapte se scălda în râul Eufrat. Pentru a o admira, tinerii aprindeau focuri mari pe Muntele Daghonats, din regiunea Taron. Iar ea, ca să se ferească de privirile indiscrete, acoperea de fiecare dată toată valea cu ceață.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Publicitate

Persoane interesate