Publicitate

12 decembrie 2022

Semnalări pentru noi posibile erori la emisiunea „Olimpiada de șah Havana”

Pe data de 25 februarie 1966, Poșta Română punea în circulație emisiunea de timbre „Olimpiada de șah Havana”, compusă din 6 mărci poștale, machetate de către Adrian Dăscălescu. Emisiunea nu a fost lipsită de abateri de la marca standard, prof. Sergiu Găbureac indexând nu mai puțin de 28 de erori în ediția din 2022 a catalogului specializat de erori filatelice pe mărcile poștale românești.


În decursul zilei de astăzi, sortându-mi seriile din această emisiune, am sesizat două piese pe care le consider posibile noi erori filatelice. Vi le semnalez, spre analiză și confirmare, așteptând părerile voastre.

Prima observație este legată de marca poștală cu valoarea nominală de 55 bani unde, pe primul rând al careului, în a doua cășută (cea albă) am sesizat un punct de culoare roșie (la ora 10). Tot pe aceeași marcă am mai observat un punct de culoare roșie sub orizontala literei T (în stânga verticalei) din cuvântul POSTA.

Următoarea semnalare vine de pe marca poștală cu valoarea nominală de 1 leu, unde am observat un apostrof de culoare albastră după anul apariției (la ora 1).

Aștept eventualele confirmări pentru ca aceste semnalări să poate fi catalogate drept erori (ele nefiind incluse în ultima ediție a catalogului specializat). Vă mulțumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Publicitate

Persoane interesate