Publicitate

17 octombrie 2020

Depoul Simeria - o amintire în aniversări filatelice

Plicul ocazional și ștampila aniversară
realizate în 1995 cu prilejul expoziției
filatelice „Transfilex”

Anul acesta Depoul de locomotive Simeria ar fi trebuit să aniverseze 150 de ani de existență. Din păcate manifestările filatelice din această vară au lipsit aproape cu desăvârșire. Personal, nu-mi aduc aminte să se fi marcat într-un fel acest eveniment în această vară. Dacă totuși acest lucru s-a întâmplat, îmi fac de pe acum mea culpa și aștept un comentariu cu ce s-a întâmplat și cum a fost marcat (filatelic) evenimentul. Până atunci însă, am apelat la tolba cu amintiri și m-am întors în timp cu un sfert de secol. În vara lui 1995 la Petroșani avea loc, în spațiile Universității Tehnice, expoziția „Transfilex 95”. Printre realizările de atunci datează și un plic ocazional și o ștampilă aniversară dedicată celebrării a 125 de ani de la inaugurarea depoului de locomotive din Simeria. Asta așa, ca să ne aducem aminte și să nu ne uităm istoria.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Publicitate

Persoane interesate