Publicitate

31 martie 2022

În căutarea unei ștampile rare pentru istoria filateliei băimărene

Zilele trecute, documentându-mă pentru o nouă lucrare privind istoria filatelică a județului Maramureș, am găsit o știre privind existența unei ștampile publicitare machetată în 1979 de către regretatul profesor Gheorge Makara. Este vorba despre ștampila care a fost aplicată complementar pe corespondența expediată în perioada 8 – 10 decembrie 1979 la oficiul de tranzit din Baia Mare prin care toți băimărenii îi uram succes Rodicăi Dunca, gimnastă la C.S.M. Baia Mare și membră a lotului național. Să nu uităm că în acel an echipa României la gimnastică a cucerit primul titlu de campioană mondială la echipe din istoria gimnasticii românești. 

Ștampila de care vorbeam are legenda „Fort Worth S.U.A. / 2 – 9 decembrie 1979 / Succes / Rodica Dunca / C.S.M. Baia Mare”. Din păcate în sursele mele de informare nu am găsit până la această dată nicio reproducere a vreunei piese filatelice. Adresez, pe această cale, rugămintea către cei pasionați de marcofilie dacă dețin în colecția lor o astfel de piesă să-mi trimită o scanare color, la 300 dpi, pe adresa de e-mail timbrufilatelic@yahoo.com în vederea indexării în noul volum aflat în lucru. Le mulțumesc de pe-acum, anticipat, tututor celor care doresc să se implice voluntar în acest nou proiect, putându-mi semnala, de asemenea (la aceeași adresă), orice piesă filatelică reprezentativă pentru județul Maramureș.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Publicitate

Persoane interesate