Publicitate

26 octombrie 2018

Și totuși ștampilele ocazionale se găsesc la oficiile poștale

Zilele trecute eram martor la o mică dispută cum că ștampilele ocazionale nu s-ar utiliza la oficiile poștale în ziua în care au fost anunțate. Alăturat am dovada că ele chiar există și sunt utilizate. Recomandata (2,90 lei) am primit-o a două zi după expediere și poartă ștampila ocazională „Salvați Palatul Episcopal” realizată de Asociația Filateliștilor din Timișoara (pe care am prezentat-o pe data de 18 octombrie) și care a fost utilizată la Oficiul Poștal nr. 1 din Oradea.
Am apreciat faptul că timbrele au fost obliterate cu ștampila ocazională, iar alăturat s-a folosit ștampila de zi (și nu au fost suprapuse cele două ca în alte nefericite cazuri pe care le-am prezentat în trecut).
Promit că și pe viitor voi posta dovezi ale circulației acestor ștampile, de pe plicurile și vederile care vor poposi în cutia mea poștală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Publicitate

Persoane interesate