Publicitate

19 octombrie 2018

Dicționarul machetatorilor mărcilor poștale românești

Întotdeauna am apreciat o carte științifică și mai ales una de pionerat în domeniu. Iar dacă este vorba și de o carte de filatelie cu atât mai mult. Mai ales că în ultima vreme ducem lipsă de literatură filatelică de calitate care mai vede lumina tiparului.
Zilele trecute am reușit să achiziționez lucrarea bunului meu coleg de asociație, ing. Cristian Andrei Scăiceanu: „Dicționarul machetatorilor mărcilor poștale românești”. Recunosc, mi-am dorit lucrarea, datorită tematicii, în primul rând, iar mai apoi respectului pe care-l am față de autor de la care am avut multe de învățat de-alungul timpului. Scriitura ușoară și familiară te îndeamnă la lectură și fără să-ți dai seama volumul ce pare gros este parcurs din scoarță în scoarță.
Cartea de față, apărută în condiții grafice excelente la Editura Oscar Print, voluminoasă de altfel (384 de pagini), a reușit să acopere multe din petele albe care existau în domeniul machetării mărcilor poștale, dar fiind o lucrare de pionierat nu epuizează subiectul și trebuie privită ca o invitație pentru noi cercetări în acest interesant domeniu.
Dicționarul machetatorilor mărcilor poștale românești” este rodul unei asidue cercetări desfășurate de autor de-a lungul mai multor ani, în biblioteci și arhive. Lucrarea este un util instrument de lucru pentru artiști, critici și istorici de artă sau filateliști. Este o carte care se adresează tuturor celor care au fost atrași – unii mai mult, alții mai puțin, în copilărie, la adolescență sau la maturitate – de mărcile poștale.
Vă recomand lucrarea cu căldură!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Publicitate

Persoane interesate