Publicitate

27 ianuarie 2018

Concluzii poștalo-filatelice la final de ianuarie 2018

Chiar dacă Poșta Română nu-și dorește timbre noi, cum aflu din răspunsul pe care l-am primit de la un director al OJP (în care mi se spune, negru pe alb: „că Poșta Română comercializează timbre poștale în baza unei analize stoc-vânzări bine stabilite în cadrul fiecărei subunități poștale, iar nota de comandă pentru timbre poștale în fiecare subunitate poștală se face în funcție de stocul existent în subunitatea poștală și nu în funcție de anul de apariție a unei emisiuni de timbre” - am pus eu diacriticele că cei de la Poștă nu le aveau), Romfilatelia și-a îndeplinit targhetul de a tipări cele patru emisiuni planificate în planul editorial pentru luna ianuarie.


După cum se obsevă și din tabelul de mai sus (click pentru mărire) au fost emise 13 mărci poștale (dintre care 11 timbre și 2 colițe) cu nominalele de: 2,20 lei (1), 3,50 lei, 4 lei, 4,50 lei, 8 lei, 15 lei și 16 lei (câte două din fiecare). În total au fost remise Poștei Române 65.500 timbre paginate în coli de 32 de timbre și 600 de colițe. Tirajul defalcat pe fiecare valoare nominală (am luat în calcul doar tirajul oficial dedicat Poștei Române) poate fi văzut în partea de jos a tabelului.
Pentru a încheia într-un ton optimist, revin la răspunsul primit din partea OJP prin care suntem îndemnați să ne achiziționăm timbrele de la Romfilatelia dacă dorim să ne francăm corespondența cu altceva decât ne oferă dânșii. Stau și mă întreb: dacă cumpăr timbre din altă parte decât de la Poștă și le lipesc pe plic (sau cărți poștale) banii pentru ele ajung la Poștă (că deh, corespondența mea trebuie să ajungă la destinație)?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Publicitate

Persoane interesate