De mai bine de două decenii, La Poste oferă anual câte o serie de timbre în formă de inimă pentru a trimite, cu ocazia Zilei Îndrăgostiților, dragoste în orice colț al lumii. În fiecare an, un anumit designer sau o casă de modă renumită este onorat cu aceast prilej.
După ce în trecut mărci prestigioase precum Chanel, Givenchy, Lanvin, Maison Hermès, Maison Baccarat, Jean-Charles de Castelbajac, Balmain, Sonia Rykiel, Guerlain sau chiar Cristallerie Saint-Louis, au semnat acest concept, în 2023 onoarea îi revine unei case de modă întruchipată de o femeie pasionată.
Lansat de stilista Agnès Troublé, brandul „agnès b.” este cunoscut, de mai bine de 40 de ani, stilului parizian pentru excelență.
Seria din acest an este compusă din două valori (1,16 și 2,32 euro)a fost pusă în circulație la data de 30 ianuarie 2023. Timbrele au dimensiunea de 38 x 38 mm și au fost paginate în minicoli (gumate) de câte 12 mărci poștale sau în blocuri de câte 30 (autoadezive). Din valoarea de 1,16 euro au fost tipărite 400.000 mini-coli a câte timbre. (Surse: WOPA+ și Colnect)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu